Tool-uri pentru content marketing – Partea a II-a

MailChimp

Marketingul prin e-mail este crucial in strategia de marketing de continut a afacerii. Puteti utiliza serviciile MailChimp pentru automatizarea si trimiterea de e-mailuri catre diverse audiente. Acest instrument va permite sa utilizati sau sa va creati newsletterul pe diferite sabloane, va ajuta sa vizati publicul distinct prin segmentarea listei de posta in functie de comportament, vanzari anterioare si preferinte. De asemenea, va ajuta sa trimiteti newsletterul imediat ce actualizati blogul, datorita optiunii RSS-to-Email.

Veti sti, de asemenea, cum se desfasoara campaniile dvs. de marketing prin obtinerea de rapoarte despre persoana care deschide sau partajeaza buletinul de informare pe social media. Cu multe integrari de aplicatii pe piata, obtinerea de continut din surse distincte si urmarirea performantelor este destul de usoara. Acest instrument are o aplicatie care face posibila functionarea de pe telefonul Android sau iPhone in timpul miscarii.

Google analytics

Instrumentele de marketing de continut Google analytics va ajuta sa obtineti informatii despre continutul in care utilizatorii dvs. sunt cei mai implicati, ce functioneaza si ceea ce nu functioneaza. Cand utilizati aceste instrumente, veti afla cele mai populare pagini web, cele mai distribuite sau cele mai populare bloguri si pentru a detecta tipul de continut pe care il cauta utilizatorii dvs. pe blogurile dvs. Veti vedea, de asemenea, elementele care pot fi facute clic pe pagina pe care utilizatorii le utilizeaza cel mai mult. Veti avea, de asemenea, capacitatea de a detecta campanii care au ca rezultat cele mai multe conversii si trafic. Acest instrument va va ajuta sa determinati unde se afla vizitatorii dvs. Puteti utiliza, de asemenea, parametrii UTM pentru a atasa mai multe informatii la linkurile care indreapta spre site-ul dvs.

Concluzie

Marcarea continutului nu include doar ceea ce scrii. Este mai mult decat atat, deoarece necesita crearea de continut precis, interesant si antrenant. Trebuie sa va asigurati ca acesta ajunge la publicul tinta si sa fie distribuit pe diverse platforme sociale. Aceasta sarcina este dificila, dar cu ajutorul instrumentelor de marketing de continut, puteti automatiza majoritatea sarcinilor si veti avea informatii utile care va vor ajuta sa ajustati bine marketingul de continut.

About The Author