Tool-uri pentru content marketing – Partea I

Marketingul de continut este o arena foarte competitiva. Multe companii vin cu strategii cu scopul de a angaja publicul cu continut interesant, care sa conduca la comportamente profitabile. Pe piata actuala, este bine sa investesti cu intelepciune, astfel incat brandul sa se implice in lumina reflectoarelor. De asemenea, este imperativ sa judecam modul in care strategiile sunt performante in raport cu standardele industriei. Utilizarea instrumentelor de marketing de continut este cruciala pentru succesul afacerii tale.

Strategia trebuie sa aiba principiul furnizarii de continut proaspat, informativ si unic, care sa-ti incurajeze audienta, sa-i determine sa se angajeze pe brand si sa se intereseze de interesele lor. Prin urmare, este crucial sa intelegem calatoria cumparatorului, deoarece majoritatea acestor calatorii se termina inainte de a incepe.

BuzzSumo pentru cercetare

BuzzSumo va ofera posibilitatea de a afla ce functioneaza in nisa dvs. pentru persoana care va promoveaza continutul si concurenta pentru o experienta optima. De la gasirea continutului trending si fierbinte pe un anumit continut tematic pana la curatare si partajare, pagini virale pe site-urile concurentilor, influentatori intr-o nisa specifica si obiective de calitate pentru postarea oaspetilor. Puteti utiliza acest instrument pentru a viza destinatii de plasare pentru infografie si promovarea continutului pe Twitter. Acest instrument are planuri pentru bloggeri si starteri, echipe de agentii care necesita functii profesionale si un plan pentru editori si marci care necesita o functionalitate avansata pentru echipe mari. In cazul in care se refera la domenii in care utilizatorii web si proprietarii de afaceri il folosesc, va dati seama ca majoritatea il folosesc pe influenti sau scriitori din industrie care pot contribui la blogurile lor.

ConvertPlug pentru abonamente prin e-mail

Acesta este printre cele mai bune plugin-uri de abonament WordPress de pe piata. In afara de aducerea inapoi a clientilor, acesta va va ajuta sa obtineti mai multi abonati si oportunitati. In cazul in care va chinuiti sa obtineti abonati pentru un newsletter, acest instrument va poate fi de ajutor. Cand aveti acest instrument, puteti promova videoclipuri, puteti construi o lista de e-mail robusta, puteti conduce traficul catre un blog sau un site, puteti partaja actualizari cu abonatii, puteti spori ROI si puteti captura mai multe oportunitati. De asemenea, veti oferi oferte speciale si cupoane pentru a readuce vizitatorii care au abandonat site-ul dvs. si veti obtine informatii utile din partea analizelor care vor regla continutul care va va construi logodna.

About The Author