Modalitati dovedite de a va accentua concentrarea intr-o lume distrasa

Nu sunt un guru al vointei. Dar in ultimii trei ani, am parcurs un drum lung in fortificarea ei. Iata sase pasi pe care i-am urmarit (si inca urmeaza). Dati-mi voie sa stiu cati ati incercat si cum s-au dovedit pentru dvs.

1. Utilizati inversiunea

Continuam sa gandim ce trebuie sa facem pentru a deveni productivi. Ca rezultat, vom incerca tot ce citim. Cu toate acestea, nu avem nicio idee despre ce functioneaza si ce nu. Pierdem mai mult timp cercetand cum sa devii productiv decat sa actionezi.

In schimb, aplicati inversiunea unui model mental care va face sa va ganditi inapoi. Gandirea negativa vine usor la fiintele umane. Consideram mai usor sa ne gandim la ceea ce ar trebui sa evitam decat la ceea ce putem face. O data la cateva saptamani, ma intreb, „ce pot face pentru a ma distra si pentru a pierde concentrarea?”

Raspunsurile includ lucrul intr-un loc zgomotos, pastrarea telefonului la indemana, verificarea noilor notificari, interesul pentru ceea ce fac ceilalti si asa mai departe. Odata ce am identificat aceste actiuni toxice, le evit.

Rezultatul este ca eu sunt mai productiv decat as fi daca as bea cani de cafea si voi asculta muzica sau substante de admisie pentru a ma concentra mai mult.

Astfel: In loc sa incerci sa lucrezi la imbunatatirea vointei tale, intreaba-te: „Cum pot sa-mi pierd vointa?” Retineti raspunsurile si luati masuri pentru a le evita.

2. Dezactivati notificarile

Pana de curand, notificarile au fost cea mai mare distragere a atentiei mele. Un mesaj WhatsApp sau Twitter a fost suficient pentru a ma dezactiva de aproape o ora. Asa ca am dezactivat toate notificarile mele.

Social media, e-mail, aplicatii „| Nu primesc nicio notificare. Acum deschid aplicatia de care am nevoie, imi termin sarcina si pun telefonul la distanta. Inca ma deranjez daca deschid o aplicatie pe care sa nu o folosesc in timp ce lucrez, dar acele instante sunt mult mai mici decat inainte.

In primul rand sa simtit infricosator. Nu as sti daca am primit un mesaj sau am fost etichetat. Dar, in doua zile, am observat ca lumea nu sa oprit. Viata a continuat la fel pentru toti. Pentru mine, a devenit mai cald.
Takeaway: Dezactivarea tuturor notificarilor de pe telefon si laptop poate aparea la inceput alarmanta. Dar vei deveni mai putin distras si mai concentrat. Veti asista, de asemenea, la o imbunatatire a vointei voastre. Daca doriti sa fiti productivi in adevaratul sens, faceti acest pas acum.

3. Primele lucruri in primul rand

Stiu. Aceasta este una dintre regulile din cartea lui Stephen Covey, „Cele 7 obiceiuri ale oamenilor foarte eficienti”.

Uneori, imi iau smartphone-ul in timpul unei pauze. (Credeti-ma, este o idee proasta.) S-ar putea sa va deschid LinkedIn pentru a va conecta cu potentialii clienti potentiali sau pentru a deschide o aplicatie WhatsApp pentru a trimite un mesaj catre un client. Dar inainte de a ajunge la asta, ma suge sa „” apasati pe butonul verde cand primiti notificarile corecte „”.

Sunt in cele din urma om. Cand primesc o notificare, creierul imi spune in liniste ca sunt important. Vreau sa vad ce spun altii despre mine. Dar, de asemenea, ma indeparteaza de sarcina mea. Ma duc spre citirea discutiilor inutile si a notificarilor. Inainte sa stiu, am pierdut cincisprezece minute.

Cand alegeti o sarcina care are potentialul de a va distrage atentia, atunci terminati mai intai sarcina. Blocati orice altceva. Nu veti reusi intotdeauna (Dumnezeu stie ca inca lucrez la acest lucru). Dar de fiecare data cand va bucurati de o mica victorie, va intariti vointa cu o fractiune. Rezultatul cumulativ al acestor fractiuni, pe termen lung, este sufocant.

Takeaway: Cand alegeti o sarcina, terminati-o mai intai. Puteti sa va distrati mai tarziu. Vor sta acolo. (Daca aveti sugestii pentru a imbunatati aceasta trasatura, nu lasati un comentariu. Mi-ar placea sa le incerc.)

About The Author