Gustari grozave ideale dupa un antrenament

Puteti gasi o multime de sfaturi despre alimentele pe care nu ar trebui sa le consumati cand sunteti intr-o dieta, dar am observat ca nu sunt la fel de multe exempele despre ce sa mananci dupa un antrenament. Urmatoarele alimente iti vor imbunatati recuperarea, muschii, metabolismul si te vor ajuta sa-ti atingi obiectivele de fitness:

Pui la gratar
Puiul este o carne slaba bogata in proteine, o sursa buna de vitamina B si fier care ajuta la repararea si mentinerea tesutului. Deci mizati pe un piept de pui si portie cu legume proaspete.

Cartofi dulci
In timpul activitatilor de antrenament, corpul dumneavoastra arde carbohidrati ca si combustibil. Si cartofii dulci sunt bogati in carbohidrati complecsi, ceea ce le face o ideala optiune. Incercati sa ii fierbeti pur si simplu sau sa taiati in felii si bagati in cuptor.

Somon
Aceasta proteina usoara si slaba are acizi grasi omega-3 care ajuta la reducerea inflamatiei musculare post-exercitiu. Indiferent daca doriti sa il asociati cu o salata verde sau sa il mancati asa cum este, somonul va creste performanta.

Iaurt grecesc
Comparativ cu iaurtul aromat, iaurtul grecesc are atat de multe proprietati nutritive. Este o sursa excelenta de carbohidrati si are de doua ori mai multa cantitate de proteine decat iaurtul obisnuit. De asemenea, nu are colesterol sau grasimi saturate, deci este foarte bun pentru inima.

Banane
Bananele sunt, de asemenea, bogate in carbohidrati de care aveti nevoie dupa un antrenament. Ele ajuta organismul sa restabileasca aprovizionarea cu glicogen pentru a repara muschii afectati. Si pentru ca sunt extrem de la indemana, puteti lua una in sacul de antrenament pentru a o manca dupa.

 

About The Author