Alimente pe care trebuie sa le evitati in timpul dietei Keto

In timpul dietei Keto, asigurati-va ca veti sta departe de carbohidrati. Nu toate grasimile si proteinele sunt create in mod egal si exista unele alimente care sunt sanatoase, dar bogate in carbohidrati. Si daca sunteti incepator, urmarirea a ceea ce mananci poate fi dificila.

Fructe tropicale
Desi pot fi sanatoase, fructele tropicale, cum ar fi bananele, mango, papaya, ananas si multe altele, sunt bogate in zahar si carbohidrati. Alegeti o optiune cu continut scazut de zahar, cum ar fi avocado, afine si zmeura, si mancati-le cu meticulozitate.

Lapte
Indiferent daca este vorba de lapte cu continut scazut de grasimi, trebuie evitat in dieta Keto. Este bogat in carbohidrati, greu de digerat (pentru unii oameni), si nu are bacterii benefice pentru organism. Inlocuiti laptele cu smantana intr-o cantitate mica daca beti cafea sau ceai.

Cerealele
Toate semintele si chiar cerealele integrale, cum ar fi ovazul, orezul si quinoa, trebuie evitate in timpul dietei Keto. Sunt bogate in carbohidrati si va vor incetini scaderea in greutate.

Fructe uscate
Acestea va fac sa castigati in greutate si sa aveti dublu si uneori triplu cantitatea de zahar in comparatie cu fructele proaspete.

Cartofi
Zaharurile de carbohidrati ar trebui sa fie evitate in dieta Keto. Inlocuiti-le cu o optiune mai buna si incercati unele conopida, varza, broccoli.

Hot dog si carnati
Ambele alimente contin carne prelucrata si nu sunt cea mai sanatoasa optiune de proteine.

Hrana procesata
Dupa cum se poate parea evident, alimentele procesate nu sunt bune pentru dieta Keto. Acestea contin conservanti, coloranti artificiali si multe ingrediente nesanatoase care pot dauna corpului.

Paine
Treceti peste paine in dieta Keto si inlocuiti alimentele cu gluten cu paine de conopida. Puteti folosi paine de conopida pentru orice, chiar crusta de pizza. Doar inlocuiti faina obisnuita cu o orez congelat sub forma de pudra, folosind un robot de bucatarie.

Indulcitori artificiali
Indulcitorii artificiali nu reprezinta un inlocuitor sanatos pentru zahar. Sunt facute chimic cu un gust dulce, care poate fi uneori mai rau. Ele maresc nivelul de glucoza si insulina si va ajuta sa castigati in greutate.

 

About The Author